Google Website Translator Gadget

divendres, 23 d’abril del 2010

Sant Jordi

Tot i que se m'han adelantat (ella ja ho sap), també vull publicar aquest petit texte de Isabel Coixet:

Algunes persones diuen “t’estimo” i volen dir “m’he encapritxat de tu, em fas gràcia, et trobo a faltar quan no hi ets, penso en tu, no m’avorreixo amb tu, m’agrada la música que t’agrada, m’ho passo bé, em poses a mil, m’encanta que em recomanis pel·lícules, he somiat amb tu, m’encanta que viatgem, m’intriguen els teus secrets, m’agraden les teves cames, m’agrada el teu cul, em produeixes tendresa, a vegades t’estrangularia…”

Altres diuen “t’estimo” i volen dir “tinc por d’estar sol/a, no em deixis, m’avorreixo, no sé com encarar el futur, no se si t’estimo més que estimo un/a altre/a, no sé què és exactament estimar, m’agrada que m’estimis, m’agrada el so de la teva veu quan em dius que m’estimes, no vull sentir que no tinc a ningú que em digui que m’estima”.

I altres, poques, diuen “t’estimo” i volen dir exactament això.”



Feliç Sant Jordi a tothom!