Google Website Translator Gadget

dissabte, 16 d’abril del 2011

Tú i jo tenim alguna cosa en comú

Resultado de imagen de collide howie day

De vegades les trobades no surten com s'esperen, altres, ni tan sols es realitzen. Pensaments premeditats que més tard prenen rumbs diferents. Trobades trencades i trobades que no haurien d'haver existit.
Una cosa semblant passa amb 'Collide', una lletra amarga en notes musicals desitjables compostes per Howie Day.

L'alba aquesta començant
Una llum brilla completament ...
Tu estàs tot just despertant
i jo estic embolicat en tu.


Sóc obert, tu ets tancada.
On jo vagi, tu hi aniràs.
Em preocupa no tornar a veure la teva cara
il·luminada una altra vegada.

Fins i tot els millors cauen de vegades.
Fins i tot les paraules equivocades semblen rimar.
Fora del dubte que omple la meva ment
d'alguna manera trobo
que tu i jo tenim alguna cosa en comú

Sóc callat, tu saps.
Dónes una primera impressió
He trobat que estic espantat
de saber que sempre estic en la teva ment

Fins i tot els millors cauen de vegades
Fins i tot quan les estrelles es neguen a brillar de tornada, quan tu caus en el temps.
D'alguna manera trobo
que tu i jo tenim alguna cosa en comú.

No t'aturis aquí
He perdut el meu lloc
Estic a prop, darrere teu

Fins i tot els millors cauen de vegades.
Fins i tot les paraules equivocades semblen rimar.
Fora del dubte que omple la meva ment
d'alguna manera trobo
que tu i jo tenim alguna cosa en comú.

Finalment trobes que tu i jo tenim alguna cosa en comú
Finalment trobes que tu i jo tenim alguna cosa en comú.