Google Website Translator Gadget

diumenge, 12 de setembre del 2010

De vacances

Ja hi tornem a ser. Ara feia dies que no sortia del pais. Abans de tot, i com sempre dic, entre la meva ortografia i el teclat (en aquest cas un Apple en frances), em resulta força dificil de redactar amb un correcte català, jeje.

Aquest any, la meva germana Eva ha pogut optar per un curs Erasmus a la escola politécnica universitaria de Lausanne, Suïssa. Ahir de bon mati vam carregar el meu vehicle d'empresa amb bosses, ordenadors, impressores, roba per 6 mesos, de la meva germana Eva i la seva companya de facultat Aida, i cap a Lausanne. Son aproximadament uns 1000 Kms en cotxe. Tot i aixi, vam arribar força bé, després de fer les escales tècniques habituals i una mini-visita a una ciutat molt boniqueta anomenada Annecy.

Un ex-company de facultat de les noies, en Loïc, ens ha allotjat molt amablement a casa seva. Es una xulada (veieu fotos: http://www.swisscastles.ch/Vaud/chateau/vennes_d.html )

Després de descarregar els equipatjes, i de sopar una mica, en Loïc ens va portar a fer uns beures a la zona de marxa deLausanne, amb tot de bars i gent al carrer. Per cert, als bars de copes de Lausanne no es permet fumar: genial!!!

Avui diumenge hem anat a donar un vol per la facultat, futura segona casa de les noies, on tenen una fantàstica biblioteca amb unes formes curves impresionants:

http://www.rolexlearningcenter.ch/the_building/


Ara anirem a fer un mos i a donar una volta per la riba del llac Leman, amb els Alps just al horitzo.



Salut, gent!!