Google Website Translator Gadget

divendres, 17 de setembre del 2010

Internacional

Divendres, 1:26pm. Hauria d’estar tornant a Lleida, però he decidit quedar-me a Lausanne, amb l’alegria evident de la meva germana Eva i la seva amiga Aida (bé, jo ja la considero amiga meva, també, jeje).

Ahir vam sortir a donar un volt per la nit, a un bar a fer unes cerveses (eren gerres de 1,5 litres) i uns billars. Es força curiós sortir per la nit i arribar a casa sense olor a fum, i es que aquí fa uns anys que està prohibit fumar als locals públics, així que sortir es tot un plaer per mi. Desprès de tancar el local a les 2am del matí (força tard per l’estàndard europeu) vam anar direcció cap a una discoteca on hi vam trobar una festa d’estudiants d’hostaleria. Tots sabem som son aquestes festes, així que quant me van dir que ens convidaven a anar a un pis a fer unes copes no ho vaig dubtar i vaig dir que si. Era el típic pis d’estudiant d’arquitectura, amb decoració minimalista, i un mac!!  Aquí es veuen més que a Espanya, tot i que fins ara, la gent que treballava amb Autocad havia d’instal·lar un segon sistema operatiu en Windows. Al pis vam estar fent unes copes amb tot d’estudiants d’arreu del mon: Canadà,Alemanya, Belize, Suïssa, ... i nosaltres, representants d’Espanya i del Marroc. Va estar força bé, tot i que el meu francès es nul i el meu angles fa cagar, jeje.

Avui estic fent una mica de feina a casa del Loic, el nostre amfitrió, reparant un ordinador de la seva mare, i acabant de posar a punt el portàtil de l’Eva, la meva germana, de cara al nou curs acadèmic que començarà el proper dimarts. De seguida que acabi marxo cap a Montreux a fer una foto d’una estàtua del Freddy Mercury (ja es una tradició per mi) i una mini-visita al Chateau de Chinon (un lloc molt típic). Després tocarà una mica de turisme per alguna ciutat propera, i de cara a la nit, concert de Gotan Project...i gratis!!.

Demà cap a Lleida...si no hi tornen a haver canvis, jeje.

 Desktop Wallpaper · Gallery · Travels 
 Chateau de Chillon Montreux
Castell de Chinon