Google Website Translator Gadget

dimecres, 15 de setembre del 2010

Vi

Diuen que quant algú es molt puntual, té puntualitat suïssa. Totalment verídic. Aquí a Suïssa tothom es extremadament puntual. Per exemple: ahir dilluns, en una visita guiada, el guia va començar a caminar a les 15 hores 0 minuts 0 segons, sense ni tant sols fer una ullada al seu rellotge. Rellotge que no vaig veure que fos un Rolex. Rolex, la marca que ha pagat una bona quantitat de diners per a que la super moderna biblioteca de la EPFL (escola politècnica federal de lausanne) portes el seu nom, Rolex Learning Center. 

Avui dimarts he fet un tomb per diversos pobles propers a Lausanne. Un d’ells, especialment interessant es Vevey. Aquí hi va viure els seus últims anys el artista Charles Chaplin, i en un dels passeigs del litoral hi ha una bonica estàtua de la seva figura. També he fet una volta per la carretera de “La corniche” on es tenen unes vistes espectaculars del litoral, amb tot de terrasses plenes de raïms madurs preparats per la verema, en breus dies. Aquí hi ha una gran producció de vi, especialment vi blanc. Hauré de comprar una botella per beure-la un dia d’aquest amb els meus amics, i una altra per casa dels meus pares. 


Demà dimecres tinc el dia lliure. Deixaré d’acompanyar a les noies (la meva germana Eva i la seva amiga Aida) i passaré el dia fora.  Avui he acompanyat a les noies a buscar allotjament, en residencies. En una d’elles, de les més barates, tenen una llista d’espera de més de 900 persones. Increïble. I aquesta nit hem sopat una raclette. Mai havia fruït d’aquesta forma de cuinar, així que en un primer moment m’he fet mal, però a partir de la segona copa de vi blanc ja ho he fet millor.

Demà no sé on aniré. Ja ho decidiré una vegada assegut al volant, com tantes altres vegades he fet, jeje, però de ben segur aniré en un primer moment a veure l’estàtua de Freddy Mercury a Montreaux, on tenia la seva segona casa. Al costat del llac hi ha una estàtua on hi tinc diverses fotos, i  demà no serà pas l’excepció. Això ja es una costum per mi. Una bona costum, jeje.

A veure que tal va el dia.
Salut a tothom.

Charles Chaplin en Vevey