Google Website Translator Gadget

dimecres, 10 de febrer del 2010

Comencem les vacances

Un altre cop per aquí.  Aquest blog el tinc massa deixat de ma de deu. Ara es presenta una nova oportunitat d'anar publicant coses intranscendents: farem una mica de diari de vacances.
Ara fa uns mesos, estava jo tot solet per casa, navegant pel Facebook, quant en una conversa amb una amiga d'Internet, vaig recordar que l'estiu de l'any 2009 no havia fet vacances, així que vaig pensar "he de fer vacances. les necessito". Però on podria anar? No sé .... mmmm ....  

-Escolta Waina (la amiga d'Internet), on puc anar? dóna'm idees
-.... mmmmm ..... Vine cap aquí. Els meus amics i jo te farem un tour.
-Oh!  ...  Ok. ... Perquè no? ....  començaré a mirar hotel i vols.
I dit i fet. Demà dijous es materialitzaran les meves vacances del 2009, amb uns quants mesos de retard, jeje.  
Hey!, abans no hi pensi. Com que això de publicar coses a Internet es com a molt públic, missatge pels amics de les coses alienes:  No visc sol. El meu company de pis es policia, està armat i li alegrareu el dia si intenteu entrar per la força per endur-vos quelcom. A mes, no guardo res de valor a casa. Dit això continuem. 
Total que demà marxo de vacances fins el dia 23, a passar el cap d'any, jeje, .... el cap d'any xinés!!  Me'n vaig cap a Hong Kong!!  
Procuraré anar penjant coses que faci, llocs que visiti, etc ... per si algú té curiositat.
Això de marxar sol a la aventura, amb el meu pobre anglès, pràcticament nul xinés, i totalment desconegut swahili, no resulta molt intel·ligent, però es una bona forma d'aprendre ràpid, jeje.
Així que au!   ens veiem aviat!





Vista nocturna de Hong Kong