Google Website Translator Gadget

dijous, 11 de febrer del 2010

Viatge a Hong Kong - Dia 1

Intento fer un diari del viatge? ... som-hi!

Dijous, dia 11 de febrer. Son les 13:55 i ja soc dins l'Ave que em portarà cap a Barcelona. El papa m'ha portat amb cotxe. Sort perquè la maleta pesa lo seu. Com que espero temperatures entre 27 i 11 graus, desde sol espatarrant al diluvi universal, he portat una mica de tot, i es que ja porto un cert constipat a sobre, com per arriscar-me a patir fred o calor. Ahh! i pels meus amics xinessos els hi porto uns regalets de la nostra terra: oli d'oliva del bò, cervesa especial catalana, una mica de xocolata, i un bon xolís del Pallars (merci Ferran per la idea). Espero que els hi agradi, perquè el sobrepés que està patint la maleta ja li ha pasat factura (porto una de les rodetes xafada).
Mentres escric això vaig escoltant el meu ipod: Athlete, un grup que os recomano, descobert per error, buscant música nova per internet.
Bé, espero que el meu bon amic Sergio m'esperi l'estacio de Sants, a Barcelona. Anirem a dinar, l'enredaré per reparar la roda, i em baixarà cap l'aeroport, per agafar el vol que em portarà cap a Zuritch (suissa), el meu proper destí.
Ja os contaré mes, als que sigueu curiosos. Recordeu l'adreça del meu blog, per si esteu lleguint això desde algun altre canal: http://realanakin.blogspot.com
Desde aquesta adreça os podreu suscriure al meu blog, per llegir totes les tonteries que se'm passin pel cap, jeje.
Jo continuo escoltant música.
Adeu!