Google Website Translator Gadget

dimarts, 23 de febrer del 2010

Viatge a Hong Kong - Diumenge 21 i Dilluns 22

Dia de tornada a casa. Després de passar tot el dia voltant pel carrer, d'una forma força pausada, tastant les últimes delicatessen i notant l'aire marítim a la cara desde la plataforma dels típics Tramvies que amb calma van recorrent les principals avingudes de la ciutat, agafo les maletes del hotel i amb un Bus-Shuttle vaig cap a l'estació del Airport-Express, el tren que uneix el aeroport amb la ciutat. Desde aquí puc facturar els 22 Kgs de maletorro que porto. Quin descans!!.
 
Al aeroport m'acompanya la meva amiga Waina, que tant bé s'ha portat amb mi. Fem un cafè i ens diem adéu. Ara cap a passar el control de passaports. Cap problema. I ara cap al avió.
 
En l'avió, aconsegueixo dormir una mica i en arribar a Zurich, cap a córrer. L'avió cap a BCN surt en breus moments!. 
 
Una vegada a Barcelona, descobreixo amb sorpresa que ja no cal esperar una eternitat a les maletes. Ara a la nova terminal T1 tot va força més ràpida. Menys mal. I la meva maleta es de les primeres. Després, el meu amic Sergio me passa a recollir i cap al barri de Sants, on faig un entrepà de truita de patates, amb el pa sucat amb tomata, i una cervesa, que me l'he guanyada, jeje.
 
I ara cap a Lleida.
 
Resultat: el viatge val la pena. Ho he passat molt bé.
Per tornar-hi.
 
Adéu!!