Google Website Translator Gadget

divendres, 12 de febrer del 2010

Viatge a Hong Kong - Dia 1 (part 2)

Bé... com diria un amic meu, "la primera a la front", i es que després d'assaborir un suculent Durum d'un local prop de casa de la Silvia, novieta del meu amic Sergio, ens hem dirigit cap a l'aeroport de Barcelona, el Sergio, jo i la meva pesada maleta, on com era d'esperar, una amable hostesa de Swiss Air m'ha fet alleugerir el pes del meu equipatje. Ara, les serveces pel pare de la meva amiga HongKoniana m'esperen a la tornada, a la nevera del Sergio. Les cerveses i d'altres coses. Un total de 6 o 7 kilos se'ls ha tornat a endur el meu amic cap a casa seva. I es que només la meva maleta buida ja pesa un munt. Que hi farem. I a més, amb les presses, no he tancat amb clau la meva maleta abans de facturar-la. Ara m'imagino els meus calçotets tirats a l'asfalt de la terminal 1 de Barcelona, gracies a la dubtosa cura que tenen els operaris de terra del aeroport. Jeje.
Bueno. Ara soc al Airbus A320 que hem deixarà en breus minuts a Zurich.
Adeu gent!