Google Website Translator Gadget

dissabte, 13 de febrer del 2010

Viatge a Hong Kong - Dissabte 13

Avui ha estat un dia familiar. A pesar de que només conec per internet a la meva amiga de Hong Kong, i de passada a la seva germana, avui les dues m'han dut a dinar amb el papa, i a sopar a casa del germa del papa, amb la dona, la tieta, els cusins, els gossets ... 10 persones!!.  Ara sí que puc dir que he tastat el menjar xinés original. Quina vergonya que he passat. Resulta complicat menjar educadament amb els palets que fan anar, y el tipus de menjar, jeje, però tot era bonissim. Per sort, en un moment donat en que un tros de menjar m'ha volat cap a terra, ningú se'n ha adonat i els gossets han fet la feina bruta de netejar el terra, que per cert el tenien netissim (es descalcen en entrar a casa).
 
Avui també he donat caritat, a monjos i a crios (fins i tot han volgut fer-se una foto amb mí!!), i he recorregut el mercat tradicional de flors que hi ha a Mong Kok, típic en any nou llunar. El passeig en cotxe per la ciutat també ha estat interessant. Demà toca anar a dinar a casa de la mama y del padastre, però només serem 5 persones. Mes fàcil que es fixin en la meva "destresa" amb els chop-sticks. Cal anar-hi amb Ferry, i de pas veuré l'illa (Lantau, molt verda).
 
Per cert: vaig actualitzant a diari les fotos que vaig fent a http://picasaweb.google.com/realanakin .
 
Apa...adeu.